»Odkrito pomembno zavračanje prta ... Ta primer nam ponuja nenavadno podroben opis klerikalne goljufije.«
»Pa ne kot nezaupnico do prevodne mojstrovine mojega nepozabnega akademskega učitelja in mentorja Sovreta, ampak ker me navdaja občutek, da bi lahko ob prevajanju te pesnitve še enkrat podoživljal vznemirljivo odisejado svoje življenjske poti.«
»Za konec se ustavimo še ob naslovu knjige in ob vprašanju, zakaj Penelopa in ne Odisej, V knjigi je Kajetan Gantar takole pojasnil: 'Mene […] je bolj kot Odisej in njegove blodnje, avanture in zvijače privlačila Penelopa, ki se mi je zdela veliko bolj pametna in modra kot njen premeteni soprog, […] a sem v njegovi prebrisani pameti pogrešal tisto globinsko etično dimenzijo, ki sem jo občudoval pri Penelopi.'«
»Čudno pa se mi zdi, da so na vrhu desetih najpomembnejših italijanskih kulturnih ustanov, kot so La Scala, gledališče San Carlo v Neaplju, torinska opera, galerija Uffizi, Narodni muzej v Rimu, Pompeji in Pinakoteka v Sieni, tujci.«
»Nimam predsodkov do tujih menedžerjev na čelu naših kulturnih ustanov, nekatere sem spoznal, in dobro so se odrezali. Čudno pa se mi zdi, da so na vrhu desetih najpomembnejših italijanskih kulturnih ustanov, kot so Scala, gledališče San Carlo v Neaplju, torinska opera, galerija Uffizi, Narodni muzej v Rimu, Pompeji in Pinakoteka v Sieni, tujci.«
»Nimam predsodkov do tujih menedžerjev na čelu naših kulturnih ustanov, nekatere sem spoznal in dobro so se odrezali. Čudno pa se mi zdi, da so na vrhu desetih najpomembnejših italijanskih kulturnih ustanov, kot so La Scala, gledališče San Carlo v Neaplju, torinska opera, galerija Uffizi, Narodni muzej v Rimu, Pompeji in Pinakoteka v Sieni, tujci.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju